Wellus in Onderland

een uniek sprookje met unieke mensen

‘Wellus in Onderland’ is een coproductie van Stichting TheaterStof. en Theater van de Stad en wordt opgevoerd in Theater De Lievekamp te Oss.

Wie

Het script zal geschreven worden door Peter van Aar die ook zal tekenen voor de regie.

Het geheel wordt geproduceerd door Stichting TheaterStof. onder bezielende leiding van Dorette Ploegmakers.

Wat

‘Wellus in Onderland’ is een ultieme feel good productie uit het genre muziektheater. De voorstelling kent het karakter van een toegankelijke familievoorstelling, als musical uitgevoerd met bestaande en nog niet bestaande melodieën. Het verhaal en dat wat er te zien is op het podium zijn aanleiding om deze productie te komen genieten.

De cast bestaat uit een grote diversiteit aan mensen: professional, amateur, beperkt en… Wacht… Beperkingen hebben we immers allemaal… Eigenheid en de verhouding tot samen staan centraal. Tevens wordt waarschijnlijk gebruik gemaakt van poppen die personages verbeelden.

In ‘Wellus in Onderland’ zal iedere deelnemer naar eigen kunnen participeren!

Iedereen doet mee!

Omdat we samen het verschil maken!